петък, 15 юли 2011 г.

Interview

Малко интервю с Мишел и Вин. Сивото е репортера, червеното е Мишел а синьото Вин.

-Започваме с въпроси от сайта ни. Кой роля изигран от другия ви харесва най-много и искате да я изиграете.
-Ъмм... (замисляне)
-Отговори ти. 
-Всъщност Мишел вече има готов отговор.
-Така ли?
-Да. Харесва ми Ханибал Завоевателя. Толкова пълноценна роля... с митически смисъл.
-Да не ти харесват канибалите? :D
-Какво? Не :D

-A какви роли приемаш?
-О, такива, в които има екшън, забавление... георинята ми прави разни незаконни неща, защото във филма и да те арестуват ще е наужким...
-"Бързи и яростни" такъв ли е?
-О да! Чувството да се върнеш е страхотно, защото първата част беше моето въвеждане в Холивуд... не първи филм, но не изстреля. 
-Какво ще кажеш за героинята си?
-Лети? Ами тя е готова да срита всеки задник, смела е... в повечето филми, женските роли са на съпруги, на нормални жени, а такива като Лети ги убиват. Сигурно за това убиха и моето момиче :D
-Но пък е страхотно Дом и Лети отново да са заедно.
-Така друг въпрос. Какво правите когато не снимате филми?
-Предимно съм баща :D 
-А ти?
-О... чета книги, гледам CNN, спортния ESPN... поумнявам доколкото е възможно.
-Тя скромничи, но е доста умна. Дай й само тема и ще те разбие. наистина.
-Трети въпрос. Каква музика слушате?
-Ами в последните месеци, песнички за приспиване :D Но регетон,кънтри... всъщност всичко хубаво.
-Аз... джаз, хип-хоп, рок... нямам претенции.
-Виж я как мълчи. И не споменава, че е най-добрия DJ в Ел Ей. Забива супер.
-Моля те.. :D
-Как се справя?
-Супер. На миналия ми рожден ден диджейства на партито.
-А пробвала ли си да съчетаеш някое... кънтри парче с детска песничка?
-:D :D Не съм опитвала. Като се получи, ще го пратя на Вин :)
-Практикувате ли екстремни спортове?
-Честно казано, доста каскадни сцени правя по филмите, така че извън тях... почти не.
-А ти какво ще кажеш?
-О. Точно обратното. Не ме е страх да падна от някъде и евентуално да счупя крак... високи скорости, скайдайвинг, сърфинг...
-А гледате ли английски футбол?
-О не!
-Аз всъщност понякога хвърлям по едно око.
-И кой отбор ти харесва?
-Може би Ман Юнайтед.
-А ти защо не обичаш английския футбол?
-А.. толкова е объркващ.Но пък съм играла.
-А караокето?
-В това съм много добра!
-Вин, кое е по-секси - жените или колите?
-Жените.
-Мишел, разбра ли всъщност за какво ставаше на въпрос в "Изгубени".
-Не!

Няма коментари:

Публикуване на коментар