петък, 15 юли 2011 г.

How it's possible?!?!

Направо не знам откъде да започна...
Толкова ми е шокиращо, че мозъкът ми не може да го осъзнае.

В търсене на информация за следващата публикация, попаднах на интервю на Вин Дизел в шоуто на Джими Кимел от 8.4.2011Дотук нищо кой знае какво.
Говориха си, какво си говореха, докато Джими не го попита. Не толкова въпроса колкото отговора ме стресна. Гледах и превъртах клипа около десет пъти, за да се вслушам по-добре и въобще дали не го превеждам грешно, но думите бяха елементарни за разбиране и не съм сгрешила. Направо ще цитирам разговора, че и без това не намирам думи.

Дж.К: Всъщност колко деца имаш, Вин? Три?
В.Д: Да, три.
Дж.К: На колко е най-малкото?
В.Д. : На 7 месеца и 1/2. Най-голямото - Алфа ангелът, както й казвам, навърши 3 години преди няколко дни.
Дж.К. :Така ли? Имаше ли парти за рожден ден?
В.Д.: Естествено. Но чуй нещо забавно. Когато на вратата се появи леля Мишел Родригес...
Дж.К. : Мишел е била поканена? (Джими го прекъсва)
В.Д.: Разбира се. Та когато влезе леля Мишел и видя малкия ми син, на който бяхме сложили за малко очила за плуване,и като го погледна и ахна. Питам я "какво има?" А тя: "Прилича на Ридик с тия очила" :D

Да, супер сладко е, че Мишел ходи на детски партита, но не ми е в това шока. Знам, че Вин и Мишел са си френдчета от доста време.
Но 3 деца!!!!!!! Как 3 деца, за бога!? Ясно, че това, което е имало рожден ден е Ханя Райли. Ми другите две откъде се пръкнаха, за бога! Най-странното е, че откакто Палома Хименес му е гадже(минимум 3 години), на всеки два месеца я виждам на по някоя снимка и въобще не е била бременна! Хайде и да съм изпуснала второто, имам папарашки снимки от миналата година и корема си й е плосък! Пък и не е възможно всяка година да забременява.
Друг вариант е двете незнайно откъде пръкнали се деца да са осиновени. Което е по-вероятно, защото Вин е още с Палома и не са се разделили, та той да е забременил друга.

Шок и ужас! Никъде не е споменавал за други две дечурлига.  Ъф...
А знаете ли кое е другото странно? Когато преди 3 години се разбра, че има дъщеря, това стана след 3 месеца от раждането й, но въпреки това нета гръмна.
А сега никъде няма и една статийка, и една провокация в някой сайт, няма един цитат на казаното от него, че има 3 деца. Все едно не го е казвал, а това интервю си е от преди има-няма 3-4 месеца... боже, което значи, че сега малкото е вече на около 10 месеца. Направо нямам думи. Помня, че бе казал че иска 12 деца, но... поне да се знае откъде идват
Възможно ли е толкова да пази личния си живот, че да успее да скрие две деца, чието появяване не се знае...

Мислех да споделя всичко това след като направя мое разследване но прерових Гугъл с нагоре краката и няма нищо, така че няма какво да се разследва. Дори във фенсайтовете на Вин няма нищо около това интервю. Само във форума на Мишел, където няколко се чудят като мен кога са се родили тия дечица... Ох... 

ТУК  скивайте въпросната част от интервюто, ако искате... ако го бях прочела някъде, нямаше да повярвам, ама то Вин го казва...

Няма коментари:

Публикуване на коментар