петък, 29 юли 2011 г.

Глупостите на известните

Не е като да ги няма...

"Пушенето убива! А ако си мъртъв, си загубил много важна част от живота си!" /Бруук Шийлдс като говорител на кампания срещу тютюнопушенето/

"Къде ще се провежда Фестивалът в Кан тази година?" /Кристина Агилера/

"Обичам да пътувам зад океана, например до Канада!" /Бритни Спиърс/

"Сега вече наистина съм умна. Всички ми казват "Парис, съблечи си блузката!" и искат да направят кадър, който да им донесе много пари. Съжалявам, ама НЕ! Не съм толкова глупава!" /Парис Хилтън
"Гей-браковете са нещо, което трябва да се случва само между мъж и жена!" /Арнолд Шварценегер изразява позицията си на екс-губернатор/

"Всеки път, когато виждам изпосталели от глад деца по телевизията, ми се плаче. В смисъл, да, и аз искам да съм кльощава като тях, но без високата смъртност, болестите и т.н.!" /Марая Кери/

"Предсказанията са много трудно нещо. Особено когато става дума за бъдещето!" /Йоги Бера, бейзболист/

"Имам определени убеждения, много строги и категорични при това. Но невинаги съм съгласен с тях!" / Джордж Буш/

"Не съм на диета. просто не ям, колкото ми се иска да ям!" /Линда Еванджелиста/

"Никога не съм искала да ходя до Япония. Най-вече защото не обичам да ям риба, а знам, че това е много популярно там, в Африка!" /отново Бритни Спиърс пък е веща в географията/

Няма коментари:

Публикуване на коментар