петък, 15 юли 2011 г.

Камера. Екшън. Стоп

Ето я и новата ми поредица, която ще добавя към списъка с поредици в блога ми :)

Сега не съм го чак толкова закъсала около публикации, но е редно месец юли да се сдобие с няколко поредни публикейшъна от една тема :)

Знам, че това ще хареса повече на мен, отколкото на който и да е, но това си е моя блог, все пак :D колкото и егоистично да звучи :D

И за да не зяпате чудейки се какви са тия снимчици - пояснявам! Това са най-добрите стоп-кадри от "Бързи и яростни", "Бърз и Яростен 4" и "Бързи и яростни 5". И за да не е толкова сухо, ще е като при номинации на награди - най-добър екшън кадър, най-добър секси кадър и т.н. ^_' Почвам :)
_____________________________________________________

Най-ефектен кадър. Хонда Сивик под товарен камион. Драйвър: Лети :)
Най-забавен кадър-1 от 3. Браян: Ей, човече, само не по лицето!
Най-забавен кадър - 2 от 3. Дом:казах ти да ми донесеш супер кола, а не трошка. Това е гараж, а не авто гробище./ Джеси: Можеш да я сложиш на финиш линията и да я... бутнеш!/ Дом: Тя и тогава няма да финишира! :D
Най-забавен кадър - 3 от 3. Джеси: Скъпи... ./ Леон: Свети дух/ Джеси: Дух, да 
_____________________________________

Следващият път очаквайте кадрите от най-добрите отправяни заплахи, най-секси кадър и кадър от разказване на история.

С това целя да запаля интереса, надявайки се да не направя точно обратното :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар