неделя, 3 юли 2011 г.

Съдбъ

Вижте само какво нещо е съдбата...

Всичко започна от днес когато препрочитах няколко пасажа от "Чистачът" и когато седнах на компа се замислих как е наемен убиец на английски. И тъй като бях в Мозилата, не ми се отваряше речник и драснах "наемен убиец" в преводача на Гугъл. Оказа се, че е HITMAN, а Мрежата ме препрати и към филм от 2007. Не знам защо, но ми привлече интереса. Намерих го в Замунда и след като прочетох резюмето му, го дръпнах.

Очаквах да си е някой американски екшън за наемен убиец и в действителност беше така докато не видях на 15-тата минута, че е сниман и в България. Театъра"Иван Вазов", храм-паметника "Ал. Невски"... бяха само част от сградите, които ги пробутваха за руски.
А аз по принцип много се кефя на американски филми, които са снимани у нас.
После пък видях и доста наши лица - Десислава Зидарова, Десислава Бакърджиева, Асен Блатечки, Деян Донков... е с малки роли от 2 минути, но кой ти ги дава.

И когато свърши филма, реших да видя кой друг участва. Погледа ми се нагледа на бг имена изписани на латиница, когато видях кой е изпълнителния продуцент на филма... няма да повярвате - ВИН ДИЗЕЛ! ахнах направо... 

Един случаен филм ти задоволява кино кефа - хем сниман в БГ, хем продуцент му е Дизел - направо беше като по поръчка.

P.S Абе, то вярно, че главния беше гологлав, ама откъде да знае човек, че Вин има пръст:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар