четвъртък, 14 юли 2011 г.

Най-смешното от Туитър 7

andreytcho: Не я разбирам много математиката ама според мен с толкова прерязани ленти поне един пръст вече трябва да е дал фира

Vikkkyonballoon: "Клиентът винаги е крив" - терапевтична бъззинга

emilzak: "докоснете се до изкушаващо ухание..." - за тоалетна хартия (?!)

stoynoff: Ако фейсбук беше правен от българи, изобщо нямаше да има бутон "like".

andreytcho: Аз боклука го изхвърлям в найлонови торбички DUREX

Saaabina: променят менюто в детските градини. трушии ще са разрешнеи само през зимата, един път седмично! не казаха ракията в същия ден ли ще е #fb

BaiKiko: Най-трудният начин да намериш песен във Vbox7 е като напишеш името и грамотно.

CrlDscDll: Днес на бул. България попаднах на най-якото Wi-Fi: KURVI_I_BELO, разбира се отключена, защото кой може да заключи курвите и белото.

 mitakka: Редбул ти дава крилааа, а бирата килааа!! 

Събуждам се с варненски чайки в бургаския ми хотел; закусвам карнобатска гроздова с македонско мезе; шефът ми – павликенец, ни отпуска "габровски" премии; а колежката ми от Хаскюю ми жужи на главата като русенски комар. А в края на деня жадувам за нещо ПЕРНИШКО! Винкел!

Няма коментари:

Публикуване на коментар