петък, 1 юли 2011 г.

Най-смешното от Туитър 5

nikcname: на сутрешната ерекция вече й викали "здравей, българия"

nikcname: откакто спряха бригадите и казармата, не останават много причини да се учи "вишо" образование
thewhitelephant: на изток България граничи с осемдесетте

whatassociation: Фитнесът беше празен, офисът е празен, има места за паркиране. Под мостовете не шумят реки, пристанищата са пустинно тихи. Всички са в Разлог

nikcname: един от най-тежките моменти в кариерата на всеки залязващ музикант е срещата със слави трифонов

elenko: Проблемът на това да си тъмен балкански субект на фестивал в западна Европа е, че постоянно те питат дали продаваш кока. #факти

acnapyx: "Тичащите подир колите кучета са душите на уволнените катаджии."

beer2beer: според месечната ми фактура мълчанието верно е злато

nikcname: защо жена ми може да оглежда и коментира жените по улиците, а на мен ми е забранено?

HighBoltage: Родителите вече ще се карат на децата си така: "Писна ми от твойте глупости, ти си пълен елевейшън!"

nikcname: жените в английския Максим са по-облечени от българките по улиците

IvanBedrov: Защо всички подкрепяте инициативата ДЕН БЕЗ БОЙКО БОРИСОВ? Нека да си признаем, искаме много повече

ivpetrova: Европейският съюз дава десет милиарда на България за борба с корупцията - всичките белязани.

elenko: Черният орфей - новият български фестивал за бляк метъл.

kiksy: "Ама пък колко хубава съм се родила! Да го духаш, д-р Енчев" via Петя Конярска and @krasitta

kiksy: Името на бар Жул Верн идвало от "аре да жулиме довечера"

nikcname: Още един мандат на ГЕРБ и ще можем да си возим картофите от нивата до Женския пазар с метро! :)

mitko_mitev: МРРБ обяви ,че ще ремонтира над 3100км пътища и акциите на завода за лентички с българското знаме удариха исторически връх

Няма коментари:

Публикуване на коментар