събота, 4 юни 2011 г.

Piece of my heart

Явно емоциите бързо са завладявали Кари, който по прицип в туитър говори за мотори, напътства пилотите си, бъзика се с приятели или просто се хвали, че и този път се е справил с дежурната порция палачинки за Пинк :)

Та говорех за емоциите...

И без жокер знаех, че след 2 юни насам, Кари ще е първият, който ще туитне.

Както винаги бях права! Чувам ли аплодисменти? Това "Е, то беше ясно" не ми стига, така че сигурно чувам бурни овации :D

Та за туита:

Кари: Жена ми притежава сърцето ми!!! Тя ме дари с най-доброто ми постижение в целият ми живот - Уилоу Сейдж Харт! Всички медали, трофеи, флипове губят всякакво значение пред нея!

Да, радваме се за Кари. 

Междудругото, ако изпишете името Willow Sage Hart  в Google ще ви се покажат 5 370 000
резултата. Да ви кажа, малко деца на 4 дни имат такава популярност. За сравнение. Ако изпишете Сури Круз (на англ.), дъщерята на Том Круз и Кейти Холмс ще ви излязат 2 990 000 резултата, въпреки, че детето е с години по-голямо... пример просто.

И както казва Годжи - Живии и здравии!

Чакаме следващият туит. Залагам отново на Кари :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар