четвъртък, 23 юни 2011 г.

Piece of my heart 6: Писмото на Пинк

Всяка година Пинк пише по едно дълго писмо. Тази година можете от първия път да се сетите за какво става на въпрос.

"Който го интересува:

Изпълнени сме с върховно щастие! До всички наши фенове и приятели по целия свят - благодаря ви за всичките молитви и прекрасни пожелание в този етап от живота ни! Обожавам Кари и най-накрая разбрах какво всъщност означава понятието "любов".
И спокойно. Няма да напиша албум с приспивни песни. Засега. :D

Казвам това, което виждам... ето какво става.
Разтревожена съм от всичките тия папараци, които ни заобикалят.
Готови на всичко, за да направят "първата снимка на дъшеря ни". Само дето ги изпреварвам като ги пуснах в списанието.
Ужасно е, че ни преследват с колите си, че дебнат край къщата ни ден и нощ.

Затова решихме, че трябва да направим официални снимки на Уилоу като парите от тях ще бъдат дадени за благотворителност.
Ще ги дарим на благотворителна организация на Роналд Макдоналд в помощ на семействата с деца, страдащи от аутизъм.

Като всички родители, смятаме, че малкото ни момиченце има право на неприкосновеност и сигурност, но за съжаление някои медии не са на това мнение. 
Чувствам се благодарна, че след всички години на усърдна работа, музика и мотоциклети, обществото ни подкрепя в изграждането на живота ни. Признаваме, че знаменитостите имат недостъци като всички останали и се опитваме да не се различаваме от хората по улицата които  нямат стилисти или не ходят с бодигард за мляко до магазина.

Виждала съм някои мои папарашки снимки, които ме карат да се усмихвам, но други не ме карат да го правя.Тормозещо е, но понеже съм възрастен човек го преглъщам. Не мога да преглътна обаче факта, че това ще засегне и детето ми. Трябва да има разграничение между нас в това отношение.

Във всяка друга държава съм виждала, че когато на снимката присъства дете, лицето му е замъглено. Защо САЩ е единствена страна, която подкрепя финансово папараците и тяхното натрапване?! Защо се възползват по този начин от децата?! Защо това е приемливо за американците?! Защо въобще е законно!?

Това са въпроси, които си задавам като един нов родител. Защо известните трябва да наемат охранители, за да не може досадния папарак да заснеме детето им когато излиза от училище! Нелепо е! И трябва да е подсъдимо всичко това. 
Не мога да осъзная цялата тази ситуация... Какво не е наред с нашето общество!? Защо изпитваме подобен апетит!? Обществото толерира всичко това. Купува снимките. Купува списанията! Как да спрем всичко това?!

В общи линии... Медии, не искаме да снимате малкото ни момиче. Не искам един ден да я следвате след училище. Не искам снимка на детенцето ни по блогове и списания. Ако публикувате подобна снимка, това ще е против нашите желания и няма да е със съгласието ни като хора и родители.

Кари и аз сме нови родители. Знам, че има да учим толкова много в новата ни роля и сме благодарни на семейството и приятелите ни, които са около нас. Не минава и ден без да сме благодарни на вселената, на приятелите, на феновете и дори на враговете ни (те са нашите най-добри учители). Радваме се, че сме благословени да живеем с всичко това. Но това е нашата дъщеря  и не заслужава да бъде тормозена от папараците. Всички тези светкавици в лицето й. Ако не е моята ръка, кой ще я защити?! Тя не може сама. 

Много хора си купуват списания или разглеждат сайтове, за да видят децата на известните. Може да ви се струва нормално, но не смятам, че това е така. Хубаво е, че се интересувате от дъщеря ни, но не го правете, чрез папарашки снимки.  Затова направихме тези снимки в "Пийпъл". Едно нещо - папарашки снимки е равно на откраднати снимки.

Така, че когато оттук нататък видите нашите средни пръсти по тези снимки, ще знаете нашата мотивация. Това е всичко, което можем да направим, за да провалим снимката им.
Интересен свят... да си принуден да си вулгарен, за да защитиш детето си...

Благодаря ви, че четете това писмо. Дали ще промени нещо- НЕ! Но ако поне един политик или активист чуе тези мои думи, ще е победа. Победа в името на дъщеря ми!

Никога не съм прикривала това, което казвам, заради това, че ще стане скандал в пресата. Аз, Моята музика и моите фенове сме свързани толкова години, защото те знаят че винаги говоря какво мисля. А музиката ми е диалогът ми с всичките ми фенове - магическо е!
До всичките ми приятели-обичам ви и очаквам подкрепата и помощта ви в това начинание.

Нека просто всичко да е по-хубаво!
С любов и целувки от новите родители! :)

P.S. Наистина, акото не е толкова страшно колкото си мислите. Кари беше наакан пък все още диша... :D Не е ли това върховното щастие?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар