понеделник, 6 юни 2011 г.

ОДА ЗА КОЛАТА ОТ ПЕРНИК С ГЛАВНО Г

Карам аз машината си мощна
в тъмнината нощна.
Спирам аз на светофара
и загасям звяра.
По пътя аз вървя
и бавните коли броя.
Голфът който види с регистрация от Перник
веднага става ми съперник.
Скорости превключвам
и коньете аз отключвам.
Газта форсирам
и всички комплексирам.
 
Гледам някакво ферари
се опитва да ме изпревари.
Пускам аз газта
и му давам преднина.
На трета вкарвам
и му махам докато го изпреварвам.
 
Тубата на макс включвам
и конкуренцията изключвам.
И докато Голфа в ритъм се тресе
виждам каката със уникалното дупе.
Спирам аз тогаз
и й казвам във захлас:
‘’УУУУ GOLFOOOOOO!’’
Отвори тя вратата
и свали си очилата.
Аз я питам:
‘’Как се казваш , мила?’’
Тя ми отговаря:
‘’Тази вечер съм препила’’
Тази нощ ще се възползвам
кожения винкел ще използвам.
 
И докато минавах си по улица разбита
видях съседката завита.
Спрях със свистене
и казах със крещене.
‘’УУУУ GOLFOOOOOO!’’
Влезе тя в колата
и прекръсти си краката.
 
Дойде ми в този миг идея
и ми се доиска да запея.
Спрях колата
и хванах момичетата за краката.
Голфа може да е двойка,
но тази вечер аз ще правя тройка.
Голфа бързо почна да се клати
без тубата да млати.
Когато от себе си момичетата всичко бяха дали
голфа не поиска да запали.
Решихме да играем на дресьори
и счупиха се старите амортесьори.
Аз видях щета тотална
вечерта за голфа беше ми прощална.
 
 
Голфа за желязо аз издадох
и половината пари изядох.
Другите във кръчмата изпих
и след това се сбих
творбата цяла провалих
трябваше да пиша акростих.

Няма коментари:

Публикуване на коментар