понеделник, 6 юни 2011 г.

Из Фейсбука на Иво Сиромахов 11

Популярността на Бойко Борисов се дължи на факта, че личността му е комбинация от двама любими национални герои - Бай Ганьо и Малкия Иванчо.
Жена ми изпрала футболната ми фланелка с "Тайд" и сега тя е безупречно бяла. Но на мен повече ми харесваше, когато беше на райета.
Не помня какво сънувах тая нощ, но сигурно е било нещо интересно, защото като се събудих видях, че съм съблякъл калъфката на възглавницата.
Старият приятел е по-ценен от двама нови. С приятелките е обратното.
Колкото по-съвършени стават телевизорите, толкова по-тъпа става телевизията.
Според статистиката 17% от катастрофите са извършени от пияни шофьори. Излиза, че 83 % от катастрофите са направени от абсолютно трезвени шофьори.
В Съединените щати борбата за равноправие е стигнала дотам, че сега жените са приравнени с негрите, хомосексуалистите и инвалидите 
Мисля да си купя автомат за газирана вода. Ще ми викат газар.
Според мен потресаващи жени са онези жени, в които има какво да тресеш.
Вчера влязох в една книжарница и поисках да ми препоръчат нещо смешно за четене. Препоръчаха ми българската конституция.

Няма коментари:

Публикуване на коментар