събота, 7 май 2011 г.

Memorable FF quotes

Запомнящи се реплики от "бързи и Яростни" означава заглавието, за да не се чудите :D

Най-вече ще наблегна от 1-ва и 4-та част, защото най съм ги гледала, макар че на прима виста си харесах някои и от петата. (А, може да добавя от "Бандитите", то си е прелюдия към FF4)

FF1: 
Дом: Попитай всеки състезател. Няма значение как ще победиш. Важна е победата!

Дом: Живея живота си за времето, в което се състезавам. Няма значение нито ипотеката, нито гаража... За тези 10 секунди, аз съм свободен!

Дом: Казах, че искам супер кола, а не трошка!
Джеси: Можеш да я оставиш пред финиш линията и... да я бутнеш!
Дом: Тя и тогава няма да финишира
Браян: Не ми вярваш!?
Дом: Вярвам ти, но това не е автогробище, а гараж!

Лети: Мирише ми... на скункс. Момичета, защо не се махнете преди да съм изразходила комплект гуми върху лицата ви!?

Лети: Ако искаш задник отиди на Холивуд Булевард. Ако искаш адреналин, залагай и да започваме!

Браян: Реших, че ако те спася, ще ми оставиш колата.
Дом: Спаси ме, но колата ти е моя!

Винс: Не го познаваме, но ти помогна ти веднъж и ти реши да го приобщищ!
Дом: Винс, аз и теб не познавах!
Винс: Тогава бяхме в трети клас!!!

Дом: Работеше за Хари, нали?
Браян: Да, тъкмо започнах.
Дом: Е, вече си уволнен.

Едуин: Колата твоя ли е?
Браян: Не виждаш ли, че стоя до нея?
Едуин: Стоиш до нея? Запомни едно. Колата е твоя когато ти я караш, а не когато стоиш до нея.

Дом: Ако разбиеш сърцето й, ще ти разбия врата!

Джеси: Мили боже на...
Леон: На небесата.
Джеси: На небесата, да... Благодаря ти, че ни дари с пълния нитро-инжекцион и турбото, и титаниевите клапи! Амин

FF4:
Жизел: Вече знам какви коли харесваш. А жени?
Дом: Всичко започва от очите. Трябва да има очи, с които да разграничава доброто от всички глупости! 20% ангел, 80% дявол. И да не се страгува да има малко масло под ноктите.
Жизел: Не звучи като мен.
Дом: Така е.

Браян:Знаеш, че ако не ме беше блъснал, щях да те победя?
Дом: нещо си си ударил главата.

Карлос: Познавате ли се?
Дом: Той ходеше със сестра ми.
Карлос: Късметлия си!
Браян: Защо?
Карлос: Все още си жив.

Los Bandoleros:

Лети: Господи, колко е лесно да те открия щом знам по какво си падаш. Мирише на скункс, типично...

Лети: Да не би да дойдох навреме за поредното приключение?
Дом: Лети, ти винаги идваш точно навреме.

FF4:
Браян: Ако досега бяхме в средата в списъка с най-издирваните престъпници, то сега сме начело!

Полицайката: Защо се изложи на опасност, за да вземеш това сребро за 20 долара? (става въпрос за кръстта на Лети, който Дом носи и в петата част губи за малко)
Дом: За мен е скъпо


Браян: Искам реванш! Да се състезаваме - само аз и ти!
Дом: Сигурен ли си, че ще можеш да приемеш загубата?
Браян: Да! А ти?
Дом: Дай да видим какво можеш.


Роман: Леле, страхотни крака! В колко часа отварят?
Жизел: Тогава когато натисна спусъка и ти пръсна мозъка. Все още ли искаш да ги отворя?
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар