вторник, 31 май 2011 г.

Най-смешното от Туитър през месец май!

Запазвам оригиналния правопис и скривам кой какво е писал. Тук не става дума за известни личности, а за Фололъри като мен :)

Тръгнал Бербатов да излиза на терена на Уембли, но в тунела го спрял един от стюардите с думите "Изчакайте, господина е от Лондон"

Честна дума, до три години се връщам от чужбина, с тази новата магистрала в София направо едвам се удържам.

Един ден в биографичните статии в Уикипедия ще пише "приятел във Фейсбук с.." и "участвал в групите.."

Ако Кари Брадшоу беше българка, щеше да пише в Труд и да спи с Ахмед Доган. И да живее на Женския пазар

Не се чувствам добре. Мисля, че съм трезвен.

Най-голямата преебавка в живота ми - поръчах си S-класата с тъмни стъкла. Цела зима карам на отворени джамове да ме виждат че съм аз.

Получих на email-a сметката си за ток, която е 2х по-малко от миналия месец и от еуфория търся Like бутон... не съм добре...


На кой му се гледат протяжни съдебни процеси в Хага? Я пуснете Радко Младич в гората за един истински кънтър-страйк по CNN.

Истинският хакер си подгрява кафето само на топлата струя от лаптопа

А Кирил и Методий са били просто едни фрийланс дизайнерчета, дето са спечелили една държавна поръчка в сферата на образованието

Как да разберете че е пълнолуние? Следете изявите на Волен Сидеров!

Преди вземах наркотици, сега вземам кредити, то същото, даже е легално. има клон-дилър на всеки ъгъл

Няма коментари:

Публикуване на коментар