събота, 7 май 2011 г.

Кари каза: Пинк ще е страхотна майка!

Кари Харт каза пред "Пийпъл", че наистина е страшно зает, но тя няма да попречи на бащинството.

"Пинк ще бъде страхотна майка! Забременя в най-точни момент! Плюс това тя е толкова енергична... продължи да ходи на йога и през тези месеци."

Що се отнася до родителството, Кари заяви:
"Детето ни ще има голям  опит. Той или тя ще пътува с нас. Мисля, че ще отгледаме едно широкоскроено дете."

За единствения потенциален недостатък, Кари изтъкна загрижеността:
"Ще ми е жал за детето, ако е момиче, защото цялата тази аналогия за таткото с пушката, седящ на дивана... пък и аз съм доста татуиран. Сигурно ще изглеждам смущаващо. Гадно ще е тя да се опутва да води момчета... С едно изречение - между вироглавата ми жена и мен... по-добре да не е момиче"

Няма коментари:

Публикуване на коментар