вторник, 12 април 2011 г.

И тъй както ми се издигна... така ми и падна в очите... :D

Почетох малко мнения и коментари във Фейсбука на Стъклен дом. Общо взето хората не са много доволни от третият сезон... Една казва, че все едно гледа друг сериал, но със същите герои... и аз май имах това чувство... това, че всеки си е близък с всеки и всичко е пълна идилия, особено в Мола малко в повече ми дойде. Разбирам, че сезона е точно за това - да скапе цялото това щастие, ама малко в повече ми дойде - всичко е толкова сладниково...бъррррр... Странно ми е Ставрев да не е шеф, Елена да е приятелка с Ваня, Димитър да работи с Камен, Елена да е леко луда, а и тая Албена...егаси появяването - ей, така на улицата...
То вярно, че за се минали три години, но пък това въобще не е много време за чак такива промени, ама хайде...

Друго, което не допадна на хората е, че Камен се е "държал като напушен".. да, имаше го този момент. Човекът от толкова щастие е загубил онова си поведение от втория сезон...

Друг момент е, че някой сравняват Боряна и Софи Маринова :D Цитирам : "И двете се омъжиха за братята на децата си... или синовете на мъцете си"

Хората и те като мен мислят, че Диляна Попова не става за тази роля... или за никоя друга... личи си, че не е актриса... ама понеже е хубава - юруш! да я набутаме навсякъде

Учудващо, но на повечето им харесва играта на Яна Маринова. Според тях им пасва да е леко полудяла...

И аджаба, всички питаме няма ли Николай да се върне! Най-малкото има добра актьорска игра благодарение на Вергов... пък и той му придаваше едно симпатично чувство за хумор. Така лошият му персонаж беше симпатичен.
Това го имаше и при Чарли. Явно много зависи кой актьор го играе лошият...
А сега кво? Някакъв Тома... не стига, че излъчва вледеняващ поглед, сякаш самата смърт го е обладала, ама и е грозен и без чувство за хумор...
Тук се изложиха...

Няма коментари:

Публикуване на коментар