неделя, 10 април 2011 г.

В офиса

Г-н Петров - шефа на отдел финанси отива при секретарката си.

-Г-жо Иванова - казва той и й хвърля дебела папка - Трябва спешно и неотложно да свършите тази работа.
-Може, но няма да стане.
-Моля?
-Ами тук до мен имам друга спешна и неотложна работа, която ми дадохте вече.
-Ами добре. След като свършиш с нея, свърши тази спешна и неотложна работа, която сега ти донесох.
-Може... ама няма да стане.
-Какво!?
-Ами вие вчера ми дадохте още една спешна и неотложна работа.
-Добре. След като свършиш двете спешни и неотложни работи, започни с тази.
-Може, ама няма да стане.
-И защо???
-Защото ще изляза в обедна почивка.
-Нима една баничка е по-важна за теб от тази спешна и неотложна работа?
-И половин баничка ми е по-важна.
-Е добре... след като се върнеш свърши тази спешна и неотложна работа.
-Може, ама няма да стане.
-И как така!?
-Отивам на курс по преквалификация! 
-Е какви са тия глупости!?
-Ами и аз така попитах, но вие така ми наредихте.
-Ох добре... тогава утре сутринта като дойдеш, я свърши!
-Може ама няма да стане.
-Сега защо?
-Защото утре съм втора смяна.
-Ами тогава като дойдеш за втора смяна, свърши тази спешна и  неотложна работа.
-Е, няма как да стане!
-Е защо???
-Ами утре цял ден съм със стажантите...
-Ох!!! Тогава вдругиден, първото нещо, което ще направиш е да свършиш тази спешна и неотложна работа!
-Може, ама няма да стане.
-И защо?
-Защото вдругиден е събота и не работим.
-Тогава първото нещо, което ще свършиш в понеделник е тази СПЕШНА И НЕОТЛОЖНа работа!
-Може, ама няма да стане.
-ЗАЩО?
-Защото в понеделник излизам отпуска. Вие сам казахте, че трябва да я изчистя.
-И кога ще се върнеш?
-На 23 май.
-Ама това е след 45 дни!
-Ами много имам за чистене...
-Тогава първият ден след отпуската, ще свършиш тази спешна работа!!!
-Може... ама няма да стане.
-И защо?????
-Защото 24 е официален празник и не работим.
-А на 25?
-Тогава ще я свърша!
-Ох, добре. Значи след 46 дни ще свършиш тази спешна и неотложна работа!
-Да със сигурност.
-Браво...

В този момент влиза шефа на г-н Петров.
-Петров, ето ти една папка съдържаща спешна и неотложна работа. Свърши я .
-Може, ама няма как да стане... имам други две спешни и неотложни работи дадени ми от вас.
-Добре, след като ги свършиш, поеми тази.
-Може, ама няма как да стене.. пратихте ме на управителен съвет....

Няма коментари:

Публикуване на коментар