четвъртък, 17 февруари 2011 г.

Out of control

Няма нищо по-лошо за мен оттова нещо да стане на компа. Това си е чиста трагедия! И така си го и изживявам.

С ръка на сърцето мога да кажа, че тоя месец ни е*а майката (без извинение) както ноевмри 2011. Първо водомер, после бойлер, а вчера и компа...
Свети Йосиф ми е свидетел колко труд, нерви и усилия положих, за да възвърна поне на 50 % облика на компа преди преинсталацията... 

И днес когато направих всичко, което трябваше да направя, звука все че се изгуби. И не говоря за това, че някой кабел на колонките се е отскубнал или, че звука е паднал на "min", а за това, че изведнъж без нормална причина саунд драйвърите изчезнаха. Това беше върха на всичко! В момента, в който се поздравявах, че съм свършила всичко и изникна това. Отиде ми още един час, но щом сега слушам Пинк, значи съм го оправила :)

Стискам палци това повече да не се случва.
И за да разведря публикацията, няколко снимчици от Св. Валентин. Малко се подразних на папараците, че в такъв ден пак са издебнали Пинк и Кари...

Вероятно си спомняте, че в една от предишните ми публикация бях постнала публикацията на Пинк, че е на пикник с Кари на плажа. Е, това са снимки от този момент. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар