понеделник, 14 февруари 2011 г.

Годината на Пинк!

Йееей! В предишната публикация си раздавах някакви измислени Грамита, но сега съм сериозна!
ПИНК СПЕЧЕЛИ 3-то си ГРАМИ снощи!!! Не е за дуета с Еминем, а за колабарацията с Хърби Ханок. Песента IMAGINE! Не сте я чували!? Това е една прекрасна балада, смислена... ето я тук!
Песента победи "Airplanes" на BOB+Hayley Williams, Telephone на Гага и Бийонсе и California gurls на Кейти Пери и Снууп дог.

Иначе...

*Lady Gaga спечели три награди, в това число статуетката за "Най-добър поп албум с вокали" за The Fame Monster. 
*Бруно Марс грабна най-добър мъжки поп вокал
*2 награди взе Еминем
*Биибъра не взе нищо, а основните награди обраха никому известни изпълнители от САЩ и Канада...
И ха кажете, че не е нагласено!


А сега малко Туитър:
ПИНК: Кари ми устрои пикник на плажа със запален огън за Денят на влюбените. А преди това получих най-любимото си Грами! Страхотни дни!
ПИНК: Иначе браво на Нора Джоунс! Когато започна да пее, бебето ми се разтанцува!
ПИНК: Честито и на Еминем! И благодаря не Хърби, че ме покани да изпея една от най-красивите песни в живота ми!


КАРИ: Ама какво й става на Кристина? Първо се изложи на Супербоул, а сега и Грамитата... все повече ми заприличва на прасе с руса перука.

Бъч Уокър: Съгласен! Съгласен! (за Агилера става въпрос)

ПИНК: Ще те напляскам, Бъч. Недей така.

Бъч Уокър: Пляскане сигурно е имало при вас ако добре тълкувам туитовете ти :D  

И за да не кажете, че Кари я обижда ей така, и за това си има причина. Ако преди беше възмутен от грешния текст на родния химн, то сега Агилера почти се изтърси от сцената.

Което ми напомня за една друга случка. Не е нито времето, нито мястото, ама ще я споделя.
Вероятно си спомняте когато през май въжетата на Пинк се оплетоха и тя падна от сцената на Funhouse Summer Carnival. През ноември тази година когато беше на гости на Елън (и призна за бременността си) каза, че не е толкова лесно да си жена на Кари Харт. Със всичките си счупени кости, крака, ръце... Кари е загубил чувство за съчувствие. И ако тогава Пинк е охкала, защото я е боляло, то Мистър Харт й е казвал, че нейните травми са нищо в сравнение с неговите...Нещо такова беше :D

И понеже съм почнала ни в клин, ни в ръка, малко папарашки снимки от 11.02. Не сте виждали бременна на колело? Заповядайте!

Няма коментари:

Публикуване на коментар