понеделник, 28 февруари 2011 г.

Из Фейсбука на Иво Сиромахов 2

Тая сутрин някакъв ми звъни по домофона и ме пита: "Вкъщи ли си?" Викам: "Да. А ти къде си?"

 

Когато я поканих на среща, тя падна от стола, скочи на кревата, 15 минути търча из апартамента с щастливи викове, а после каза: "ще си помисля"

 

Където и да отидеш да живееш, съседът с бормашината ще те открие и ще купи съседния апартамент.

 

 

Днес ми правиха нумерологичен хороскоп. Оказа се, че щастливото ми число е 56382970.

 

Не съм нито привърженик, нито противник на абортите. Смятам, че е най-добре детето само̀ да вземе това решение.

 

Само ако си купиш Ай-фон можеш да разбереш, че имаш мръсни ръце и мазни уши.

 



Някои хора нарочно кашлят много силно, за да могат междувременно тихо да пръднат.

 

Никой не може да играе футбол, така както не можем да играем ние.

 

Уиндоусът е като презерватив. Никой не го харесва, но всички го ползват.

 

Разбрах какво е Twitter. Това е, когато ти се иска да напишеш SMS, но няма на кого.

Няма коментари:

Публикуване на коментар