четвъртък, 20 януари 2011 г.

Отвореното писмо на Пинк за Fucking Perfect

Превода е мой, за това очаквайте някъде смисъла да се изгуби :D

"Сигурна съм, че най-новото ми видео "Fucking Perfect"  ще се хареса на едни и няма на други. Но то е по-различно от другите ми видеа, и ако сте разбрали това, значи съм си свършила работата.
В моите любими книги, произведения на изкуството, филми и музика трябва да има нещо шокирощо . Изкуството трябва да те накара да помислиш.

За да се случи това, трябва да се вбеся или да се почувствам некомфортно. Това насърчава оведомеността и предизвиква някой дискусии.
Това е моето мнение.
Не можете да преместите планина само с шепот. 
Да се порежеш умишлено и да се самоубиеш- два много различни симптона, но предизиквани от един и същи проблем (отчуждението и депресията)

Аз лично не знам как един човек може да прибегне до това, но много от нас все още виждат малки петна от кръв по килима, оставени преди любим човек да отпътува за болницата.

Има проблем и ние трябва да говорим за него. Можете да игнорирате проблема, можете да игнорирате и моето видео, но проблемът ще остане. Аз НИТО ПОДДЪРЖАМ САМОУБИЙСТВОТО, НИТО порязването нарочно.
Аз подкрепям децата, които се чувстват отчаяни или безсилни...Не искам един ден моето дете да е такова. Затова искам да съм там, да го чуя и то да знае, че съм до него.

Това е необходимо.
Правенето на това видео беше много емоционално преживяване за мен, както и написването на песента. В мен расте живот и искам тя да знае, че ще я посрещна с широко отворени ръце пълни с любов. Ще подготвя тази малка маймунка в мен за целия зъл свят, но ще й покажа и колко страхотен може да бъде! Има умни хора на този свят. Хора, които приемат нашите недостатъци. Аз съм така с моите фенове и приятели. Ще бъда такава и с детето си!

Няма коментари:

Публикуване на коментар