събота, 29 януари 2011 г.

Из Фейсбука на Иво Сиромахов

Забелязал съм, че повечето хора, когато уиндоусът им зависне, започват яростно да въртят курсора на мишката по екрана. Изглежда вярват, че това ще уплаши уиндоуса и той внезапно ще тръгне.

 

Продавам пясъчен часовник с допълнителна струйка за секундите.

 

Тая година май ми пробутаха фалшиви коледни играчки. На вид са като истински, но като ги гледам не изпитвам никаква радост

 

"До 20 години с конфискация на имуществото" - това не е член от Наказателния кодекс, а точка от договор за ипотечен кредит.

 

Чухте произведения на съвременни български композитори. А сега - да послушаме музика!

 

Купих на дъщеря ми уебкамера. Много съм доволен. Откакто й я купих, почти една трета от стаята й е идеално подредена

 

Казаха ми, че бялото вино трябвало да се пие с риба. Но аз не искам да пия с некви риби!

 

Не искате тази мелодия за рингтон на вашия мобилен телефон? Изпратете на кратък номер 9999 - SMS с текст: NE ISKAM

 

Нострадамус знаеше, че и в следващия си живот ще бъде прочут, но някак си не разбираше защо трябва да живее под вода, да има осем крака и да носи странното немско име Паул

 

В Перник са започнали строеж на метро. Поради липса на средства метрото ще е надземно и пешеходно. 

 

Корпоративен дух - това е винаги да пратиш най-младият служител да купи бира(без да му дадеш пари и накрая да поискаш ресто )

 

Иван Петров добави 211 снимки към албума си "Мразя да се снимам".

Няма коментари:

Публикуване на коментар