вторник, 11 януари 2011 г.

малки сентенции от ГОЛЯМАТА ПИНК

"Секс за една нощ? Не, благодаря! Освен ако мъжът не се е проснал пред мен и не ми свири на цигулка"

"Алкохола те прави пиян!"

"Мъжете трябва да са като рибите-ако мълчат, няма да имат проблеми"

"Хората се изненадват като ме срещнат. Първо те казват колко съм слажа, а после колко съм слаба. Изненадани са, че не се плашат от мен. Агресивната ми страна е само в музиката ми"

"Понякога е нужна трагедия, за да ни сплоти. А понякога е нужна само музика."

"Винаги съм искала куче на име F*cker, a когато си го взех, той беше толкова мъничък и сладичък, че наистина си беше един сладък малък "f*cker". Като го изведа на плажа, и викна "F*cker!", поне 50 души се обръщат. А аз си казвам: "Не викам теб, нито теб — ето го, той тича към мен."

Няма коментари:

Публикуване на коментар