неделя, 12 декември 2010 г.

Рекорд и Хормони

Хи Хиии! Нещо, с което не могат да се похвалят нито лиглата Бритни, нито надутата Бийонсе, нито отвеяната Кристина Агилера. Аз доволна!

Пинк влезе в Книгата с Рекордите на Гинес!!! Наградена и е присъдена за истинският бум, който предизвика в Австралия с турнето си "Funhouse tour".

Аре честито!

Иначе хормоните яко блъскат певицата. И без това буйният й темперамент кипи с пълна пара. Тя признава, че преди няколко дни за малко не се сбила с непознат, който искал да й вземе мястото за паркиране.

"Този тип искаше да паркира и ми се развика нещо. Аз слязох пред колата му заплашително, а той се правеше, че все едно ме няма и не разбира английски. Направо полудях и можех да го убия", споделя атрактивната звезда.

Така, че аз препоръчвам ако някой види сив BMW седан и има подозрения, че това е Пинк по възможност да се отдалечи :D

P.S. Here е връзка към 2-минутно клипче с гафове от турнето. Забавно е. даже много :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар