понеделник, 20 декември 2010 г.

Най-гениалните неща, които е казвала Пинк.

Прочети! Заслужава си!
"Все се катерех по дърветата, карах скейт, такива неща. Дълго време си мислех, че е трябвало да се родя момче, но много се радвам, че съм си момиче. Не мога да си представя какво е да се разхождаш с нещо, което се развява между краката ти. Колко ли е досадно."

"Винаги съм се стараела да провокирам. Не харесвате хора със зелена коса? Още утре ще се боядисам зелена. Момичетата не карали скейт? Само гледай — аз ще бъда по-добър скейтър от теб. Така съм устроена. Винаги съм се опитвала да доказвам нещо."

"Когато бях малка, родителите на другите деца не ме пускаха да вечерям у тях. А сега казват: Когато детето ми порасне, искам да стане като Пинк."

"Когато бях в седми клас, майка ми ме хвана да пуша, и за наказание ме накара да изпуша цялата кутия. Това наистина ме сдуха, защото ми свършиха цигарите."

"Бях екстремистка... От скейтър, през хип-хоп танцьорка, рейвърка, до вокалистка на рок-банда — с всичко се справях, и то едновременно."

"На хората им отнема години да обърнат негативизма си в нещо позитивно. На мен ми отнема един албум време."

"Всеки човек страда от раздвоение на личността. Можеш да бъдеш едновременно силен и уязвим. Аз ли? Аз съм около 5-6 души в едно."

"Доста съм самоуверена, и в същото време уязвима. Аз съм ходещо противоречие."

"Аз съм беззъб тигър, много ръмжа, но не хапя."

"Колкото до етническата принадлежност, аз съм си просто розова. Ако се вярва на тая работа с цветовете, дето всеки човек трябва да представлява някакъв определен нюанс, като пастели, наредени в кутийка, ами тогава би трябвало поне да мога да избера собствения си цвят, не мислите ли?"

"Присмиват ми се за това, че съм различна. На мен пък ми е смешно, че всички те са еднакви."

Няма коментари:

Публикуване на коментар