събота, 11 декември 2010 г.

Братя Бахарови

Днес в "Търси се" беше Захари Бахаров. Участието му в това безумно тъпо за мен предаване ме подсети колко многоо ме кефи той. Още от "Дзифт". И той като Калин Врачански, който гледах снощи се оказа доста по-готин и по-ведър човек от ролите, които изпълнява.
И понеже много ме изкефих, а също така мно'о се кефя и на брат му реших да изнамеря едно тяхно общо интервю
Бай дъ уей, на снимката не си личи, обаче двамата страшно си приличат! Дори имат една и съща бенка на едно и също място на лицето.

Зад сцената…
Явор: … напрежение и притеснение.
Захари: …подробности.

Шпагат ще направя за…
Явор:
…жена.
Захари: …две седмици тренировки.

Един модерен мъж знае…
Явор:
…и две, и двеста.
Захари: …че модерен не би трябвало да означава нищо за един мъж

Прическата си поддържам…
Явор:
…рядко.
Захари: …да… много иронично.


Последната кавга с брат ми беше, защото …
Явор:
…закъсня.
Захари: …току-що, защото закъснях. Но той е много по-несериозен от мен

Бих го ударил, ако…
Явор:
…прекалим.
Захари: …не бих. Страх ме е! (смее се).

Във филма на нашия живот ще участвам като…
Явор:
… режисьор и актьор.
Захари: …продуцент.

Основни мъжки грешки при обличането…
Явор:
…погледа. Характера. Тъпите копелета винаги си изглеждат така.
Захари: …не мисля в такива категории.


Животът без вратовръзка е…
Явор:
…моят живот.
Захари: …по-добър.

В топ 50 на най-красивите българи съм, защото…
Явор:
…съм му брат.
Захари: …не мисля изобщо, че мога да съм в такава класация.

Сцената бих заменил с …
Явор:
… леглото.
Захари: …яхта. (смее се)

Три думи за него.
Явор:
… Захари Емилов Бахаров.
Захари: … Явор Емилов Бахаров.

Няма коментари:

Публикуване на коментар