четвъртък, 18 ноември 2010 г.

Twitter :)

Първо! В духа на това, което ще напиша по-надолу, днес Пинк и Кари правят 9 години от както са станали гаджета. Аз това нямам как да го помня, но Пинк го направи в туитър... И така...

Някой от последните туитъри, които бе пуснала Пинк след "Шоуто на Елън". На мен са ми забавни, затова се озовават тук. На който не е посочвам пътя: от тези букви диагонално вдясно нагоре-биете хикса и сте аут. Но, разбира се, не е здравословно :D Добре, спирам да се правя на идиот. :D

ПИНК:
"Ок, туитърсърчица, сега трябва да кажа на татко, че Кари ме е свалил и толкова години не сме си просто живуркали, а сме правили и други неща. От които сега има резултат :D"

"Просто се шегувам... Ние сме много щастливи. Преди да им кажа си бях направила 8 теста..."


"А най-хубавото от цялата история е, че сега мога да ям каквото си поискам!!!"

"Впрочем малко съм притеснена, че ще бъде зодия Близнаци... аз съм Дева, то близнаци.. не звучи добре."

"Но има проблем. Не сме казали още на Буба. И по-добре никой да не му казва за бебето, защото ще бъде съсипан. Той е едно ревниво малко кученце"

"А и да не забравя. Желанието ми, по време на бременността, за здраво и щастливо бебе е папараците да ме оставят на мира. И най-вече да оставят на мира теглото ми. "

И следват поздравление от BIG B и брат му... от Кейти Пери... от Алисън Хъниган (Лили, "Как се запознах с майка ви"), куп фенове и т.н. А защо никой не се сети да поздрави Кари??? Аз ще го направя, преди да съм забравила! :) 

Няма коментари:

Публикуване на коментар