неделя, 28 ноември 2010 г.

Made in Malibu

 Няколко интересни новинки около тез двамката ^ :)

От добрият стар Туитър се разбра, че вчера Пинк и Кари наготвили и тръгнали да раздават храна на бездомниците :) Похвално е, че поне някой известен е похарчил известна сума пари и за нуждаещите се. Повечето само говорят...

А междувременно, Джо Мейдън, който има 2 деца от Никол Ричи даде няколко съвета на Кари, как да се грижи за Пинк по време на бременността. Какви са точно, знае само Кари.

И като стана дума за бебето, радиоводещ попита Пинк измислиха ли име. И понеже нещо не ме бива в преразказа направо цитирам:
"Досега се знае, че ще е момиче, но не ни идват никакви идеи. Аз искам някакво по-странно име, но Кари е твърдо против това и каза да не става и дума. Но ако е момче сме го измислили - Джеймисън (JAMESON). Баща ми се казва Джим, брат ми е Джейсън, второто име на Кари е Джейсън и затова ми звучи добре. Пък и обичаме уиски!" (JAMESON също е марка уиски)
а това е брат й (без връзка с темата)

Няма коментари:

Публикуване на коментар