сряда, 24 ноември 2010 г.

Пинк отново каза "не" :)

Пинк отново показа на света, че съвсем не се вмества в норми и редици.
Преди ден-два, в интервю с Карсон Дейли  тя сподели неща, които общо взето не са типични.
Първото е, че Пинк заяви, че няма да облича специални дрехи за бременни, а просто ще носи широки или черни дрешки.
Другото е цитирам:
"Щом бебето ми, каже за първи път "мама", ще стегна багажа и тримата ще тръгнем на път! Ще бъдем едно пътуващо семейство... както пътуват циганите!
Да си седя в къщи за мен е изключително странно. Аз постоянно съм в движение. Чистя много...въртя се... просто не знам какво да правя със себе си, когато не съм на пътешествие! Не става въпрос за турнета, а за пътешествия по света. Ще бъде страхотно!"

Сега се сещам още едно смешно нещо (забавно е поне за мен)
Карсон: Критиците определиха твоето изпълнение на АМА като най-добро. Аз лично се чудех как го правиш! Подскачаше нагоре-надолу, а си бременна... чудя се кое беше по-трудно. Това изпълнение или онова преди няколко месеца на Грамитата?
Пинк: Мда... Да ти кажа, изпъленението ми на Грами беше доста, доста по-лесно, защото акробатиката във въздуха я бях правила около 200 пъти по време на турнето ми... а всички тези танци онази вечер, ми бяха доста по-трудни, все пак не подскачах сама :D.
Карсон: Някога ще "летиш" ли отново както преди по концерти?
Пинк:Естествено... Някой ден, след като това малко забавно нещо в мен изскочи :)

Бравос. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар