събота, 20 ноември 2010 г.

Готино радио интервю

Все известен факт е, че преди 7-8 години Кристина Агилера и Пинк се скарват жестоко. Е, вчера сутринта местно радио от Ел Ей реши да провери в какви отношения са двете сега. Разговорът по телефона започва първо с Агилера, която казва, че са в съвсем нормални. (тя също ще пее на MTV AMA) Та след като си поприказват с Кристина, пускат и Пинк на телефона и двете почват да си говорят. След това се сбогуват с Кристина и разговорът продължава само с Пинк. Ето всичко това:

К.А:"Поздравления! Чух страхотните новини!"
П:"Благодаря ти!"
К.А:"Добре дошла в клуба на родителите!"
П:"Да...дано съм добре дошла. :D"
К.А:"Как се чувстваш?"
П:"Страхотно!"
К.А:"Дебелееш ли?"
П:"Иска ми се, но всъщност като станах сутринта разбрах, че май съм изгубила някой друг кг!"
К.А:"Знаеш ли какво ще бъде?"
П:"Лекарката мисля, че ще е момиче. Което е повече от ужасяващо!Познавам се,знам каква съм била... и не искам и детето ми да е такова..."
К.А:"Май ще ти "срита задника"..."
П:"Така се оказва"
Водещият:"Вие сте най-забавните майки, които познавам"
К.А:"Може синът ми Макс и нейното дете да си правят срещи за игра"
П:"А ако твоето удари моето? Какво ще правим после?"
К.А:"Доколкото те познавам, обратният вариант е по-възможен":D
Водещият казва "чао" на Кристина
Водещият:"Пинк, защо предпочиташ повече момче?"
П:"Ами, заобиколена съм от мъже... Кари, баща ми, брат ми... всичките ми приятелки са с мъжки характер... пък и са по-лесни за гледане... чупят нещо и готово :D"
Водещия:"А как се чувства Кари?"
П:"Доста добре. Сега се сещам за един стара случка... бяха минали 2 седмици от както се ппознавахме и той ме бе завел в ресторант за Макарони...говорихме си, той ми се обясняваше когато изведнъж ме попита "Искаш ли да имаме деца?"
Водещият:"И ти какво?"
П:"Аз го погледнах и казах "Нееее.... аз съм на 22." Но това беше някога. Сега искам да имам деца и да ги гледаме на плажа. Затова и живеем в такава къща на такова място"
Водещият:"Той сега къде е? С теб ли е в момента?"
П:"Не, аз съм на репетицията за АМА, а той кара моторите си. Но това е само за ден-два. После пак ще сме заедно"

:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар