неделя, 7 ноември 2010 г.

Again

Помните ли? Имах публикация за футболни вицове. Сега следват вицове за футболисти! :D

1.Футболист пита сина си: - Как си с бележките?
- Отлично, татко. Всички истанали преминаха в следващия клас, само моя договор беше продължен!
 
2.Между треньори:

- Моите футболисти са истински изобретатели!
- Че какво толкова са изобретили, като всеки път ги бием?!
- Ами, след всяка среща измислят все нови и нови причини за загубата.
 
3.Президент на футболен отбор казва на футболист, който кандидатства в тима:
- Само през последния сезон сте сменили 7 отбора!
- Виждате ли? Това означава, че съм много търсен...
 
4.След срещата треньора на загубилия с 4:0 отбор върви със съдията:
- Само за едно ме е яд, г-н съдия.
- ?
- Двама човека не гледаха този чудесен мач.
- И кои бяха те?
- Вие и нашият вратар...
 
5.През почивката на футболен мач треньора на единия от отборите се промъква в коментаторската кабина и казва на коментатора:
- Имам една молба към Вас - не може ли да коментирате малко по-бавно, че момчетата ми се затрудняват да следват наложеното от вас темпо...

6.На мача Корея-Италия в остър спор влизат Виери от гостите и съдията:
- Какво ми свириш, бе? - протестира играчът.
- Фаул за спъване отзад!
- Какво спъване, бе, аз дори не съм го докосвал!
- Спъна го!
- Не съм!
- Спъна го!
- Не съм!
- Еми, да си го спънал, кой ти е крив!
 
7.- Знаеш ли какво общо има между ПФК Левски и българския лев?
- Какво?
- И двете нямат стойност в Европа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар