вторник, 5 октомври 2010 г.

И днес...

И днес ме мързеше да стана.
И днес едвам се навих да закуся.
И днес с ентусиазъм включих компютъра.
И днес тръгнах за училище.
И днес ми бе студено.
И днес не мина без да се заговори за матурите.
И днес играх белот.
И днес паднахме на белот. :D
И днес ми бе студено.
И днес се наслушах на простотии.
И днес е нагледах на хорска злоба.
И днес се издразних на минимум двама човека.
И днес огладнях по никое време.
И днес ми бе студено.
И днес математиката ми се стори тъпа.
И днес се замислих за дефицита ми от пари.
И днес се смях до припадък.
И днес едвам дочаках края на учебния ден.
И днес ми бе студено.
И днес се намръзнах във влака.
И днес ми идеше да скоча от него.
И днес поех сама към вкъщи.
И днес забуча песен в главата ми.
И днес... като и утре...

Няма коментари:

Публикуване на коментар