събота, 9 октомври 2010 г.

И да паднем, и да бием пак ще се напиииееем! За добро или за лошо, българи сме нииииееее!

Слава богу, че не се оказах права за снощи. Да, вчера казах, че съм сигурна, че България ще падне от Уелс и бях така до 42-та минута, когато Ивелин Попов разпечата вратата на Уелс.
Боже, боже! До тази 42-ра минута гледах едно такова мудно и същевременно с чувство за хумор. Знам, че от 27 години, нямаме загуба от Уелс, но с този състав не виждам какво  можеше да се направи.
И тогава Попето вкара... Очите ми светнаха, сърцето ми се стопли и веднага в главата ми зазвуча песента на Слави "И да паднем, и да бием, пак ще се напием! За добро или за лошо българи сме ние!".
Защо не може все да е така?
Защо трябва винаги да се излагаме и футболистите да ни разочароват?
Защо?

И друг въпрос. На какво се дължеше промяната снощи и наистина реалната игра на националният отбор?!
Да не би Лотар Матеус да си е свършил работата?
Не знам. 
И сега отново надеждата за класиране на Евро 2012 възкръсна. Макар, че ако питате мен, няма как да стане... Но е хубаво, че вече имаме 3 точки, които ни отреждат 3-то място в групата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар