вторник, 7 септември 2010 г.

Ситкоми

Ако сега кажете, че нямате и един любим ситком, значи лъжете. Затова помолете другаря до себе си, да ви плесне един хубав, здрав и звучен шамар. Да, и аз бях сигурна, че той ви накара да размислите.

Преди да започна, само да уточня какво значи думата "ситком". Това е съкратено от "ситуационна комедия.

Друго. В следващите редове няма да изредя най-касовите ситкоми, а моите любими. А какво е определящо един ситком да ми се хареса? Ами трябва да съм се смяла минимум 5 минути на него. Случи ли се това - е, честито, драги ситком, вие си заслужихте място в тази публикация.

Ще го карам по азбучен ред, за да няма разсърдени.

1. АЛФ

О, да. Онова космато нещо от онази планета с онова име Мелмак. На някой може и да е противен, но мен лично ме забавлява. Особено когато Танер и компания потърсят котката Лъки и в същият момент Алф изплюе топка косми. Накрая обаче винаги се оказва, че това са си лично негови. Гнусно, амЪ....
Пък и кой не знае репликата му "Майтап бе, Уили!"... дам, приятно филмче.

2. ВОЙНАТА ВКЪЩИ

Сравнително нов ситком, разказващ живота на 5 членно американско (разбира се) семейство. Душевни терзания постоянно разпират от вътре главните герои. Бащата Дейв има лека непоносимост към трите си шантави чавета. А те наистина не са наред. Голямата е тийнейджърка (това е достатъчно), средното е общо неориентирано, а най-малкият е едно сладко манипулативно чудовище. И всичко това плюс мама блондинка отгоре. :D

3. ВСИЧКИ ОБИЧАТ РЕЙМЪНД

Не е лошо. Преди го гледах, но откакто няма нови епизоди, спрях да го следя. Сигурно и за това сега не ми идва на ум нищо духовито. Филмчето на пръв поглед е тъпо. На втори също. :D

4. ЖЕНЕНИ С ДЕЦА

Класика в жанра. "Женени с деца" наистина ще да е супер як филм, щом във Фейсбук има специално приложение "Мъдростите на Ал Бънди". Ал, това е един изтрадал продавач на обувки, на който му идва да се гръмне всеки път щом се прибере в къщи при мързеливата си жена Пег, адски тъпата си щерка и синът му, който все има някакъв проблем. А, и кучето.

5. КАК СЕ ЗАПОЗНАХ С МАЙКА ВИ

Това е Намбър 1 в момента за мен. Някакъв невероятен ситком за 5-ма симпатяги и техните приключения. А и за бога, единият там си води блог! Точно заради него в момента го има и моя. Както Тупак е вдъхновение за Бербатов, така и Барни Ст. е вдъхновение за мен. :) Леген - задръж - дарно!


6. ПРИЯТЕЛИ

Има ли нужда да обяснявам?! Онези шестимата от Ню Йорк. Смях във 236 епизода, всеки по около 22 минути. То само сигурно това не знаете за това сериалче. :)

7. САМО ЗА СНИМКА

Действието се развива в офиса на модното списание "Чар" . Там Джак Гало, Мая Гало, Елиът , Нина , Денис Финч и целият екип се опитват да работят заедно, но едновременно с това да се забавляват и завързват приятелства. Банално, но наистина, наистина смешно. :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар